SmsManager

Pomůžeme vám odesílat SMS kampaně které fungují

  • „Po spolupráci se SmsManagerem se u našich kampaní zvýšilo CTR o více než 20%! Je to především díky proaktivitě a sdílení know-how jak se SMS a Viber kampaněmi pracovat. Jak správně psát texty, jak pracovat s grafikou, ale i automatické a ad-hoc detailní reportování, chytré filtrování, automatické hodnocení kontaktů, flexibilita a aplikování posledních trendů v mobilní reklamě nám pomáhají v dalším zlepšování.“
    Michaela Vanerová
    CRM and Web Personalisation Specialist, Mall Group
  • „SmsManager nás oslovil na podzim 2017, kdy jsme zkusili poslat první kampaň. V smsmanagerovi nám doporučili, jak zprávu formulovat a která slova a fráze fungují nejlépe. Díky označenému odkazu jsme měřili i konverze. Ve výsledku měly rozeslané SMS zprávy velmi dobré ROI, mohu jen doporučit.“
    Vlaďka Dittrichová
    CEO, Geekshop.cz & Zmerči.to

Ukázka SMS kampaně

1. Přijatá SMS zpráva

Kampaň byla cílena na uživatele, kteří poskytli své telefonní číslo za získání premiových výhod. Pokud nemáte od svých klientů souhlas se zasíláním obchodních sdělení formou SMS na telefonní čísla, doporučujeme pro začátek podobnou formu motivace.

Na SMS zprávu je možné přímo odpovědět a příjemce se může sám vyřadit z databáze kontaktů. Kvalitní databáze příjemců, kteří nepovažují přijaté zprávy za nevyžádané je základním předpokladem dlouhodobě úspěšného sms marketingu.

Aktivně přistupujeme k ochraně proti SMS spamu.

2. Microsite s bližším popisem a možností přímé akce

Pro každého příjemce zprávy je vygenerována unikátní adresa s microsite. Díky tomu můžeme změřit, kteří uživatelé prostřednictvím SMS zprávy navštívili detail zaslané nabídky a zároveň víme, jaký typ zařízení konkrétní telefonní číslo používá (iPhone, Android, ...).

Microsite může obsahovat podrobné informace, obrázky, GPS informace či interaktivní formuláře.

3. Microsite umožňuje získávat zpětnou vazbu a odhlášení ze seznamu příjemců

V rámci microsite lze jednoduše získávat zpětnou vazbu od příjemců („SMS se mi líbí“ / „SMS se mi nelíbí“) a na základě výsledků upravovat budoucí rozesílání, mimo to je možné se jednoduše odhlásit a v budoucnu šetřit náklady neoslovováním zákazníků, kteří o to nestojí.

Doporučujeme článek o tom, jakým způsobem lze získat CTR až 19 % pomocí SMS marketingu


Registrovat Testovací kredit zdarma

Chci vědět více o Vyhodnocení SMS kampaně »