Dotazování zákazníků na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou

Lze nastavit automatický import telefonních čísel, které se dovolali na zákaznickou linku nebo se stali vašimi novými zákazniky.

Mimo zpracování konkrétní "známky" máte k dispozici i celou konverzaci se zákazníkem a můžete reagovat na vše, co do SMS zprávy napíše.

Celý proces lze velmi přizpůsobit konkrétním potřebám. Zákazníky můžete při neobdržení odpovědi motivovat slevovým kódem zaslaným v připomínací SMS nebo můžete nastavit odpověď pro každou známku, kterou obdržíte.

Ukázka automatického sběru hodnocení od zákazníků

Dobrý den, pomozte nám prosím zvyšovat vaši spokojenost. Odpovězte na tuto sms a ohonoťte přístup našeho zaměstnance při vašem posledním volání na naší zákaznickou linku. Využijte stupnici: 1 velmi spokojen až 5 nespokojen. Děkujeme.

3

Děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že vaše zkušenost nebyla lepší. Příjměte prosím slevu 100Kč na váš další nákup. Slevu uplatníte zadáném kódu YXCYXC.

Získat ztraceného zákazníka můžete již za cenu několika SMS zpráv

Registrovat Testovací kredit zdarma