Dotazování zákazníků na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou
Lze nastavit automatický import telefonních čísel, které se dovolali na zákaznickou linku nebo se stali vašimi novými zákazniky. |
|
Mimo zpracování konkrétní "známky" máte k dispozici i celou konverzaci se zákazníkem a můžete reagovat na vše, co do SMS zprávy napíše. |
|
Celý proces lze velmi přizpůsobit konkrétním potřebám. Zákazníky můžete při neobdržení odpovědi motivovat slevovým kódem zaslaným v připomínací SMS nebo můžete nastavit odpověď pro každou známku, kterou obdržíte. |
Ukázka automatického sběru hodnocení od zákazníků
Dobrý den, pomozte nám prosím zvyšovat vaši spokojenost. Odpovězte na tuto sms a ohonoťte přístup našeho zaměstnance při vašem posledním volání na naší zákaznickou linku. Využijte stupnici: 1 velmi spokojen až 5 nespokojen. Děkujeme.
3
Děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že vaše zkušenost nebyla lepší. Příjměte prosím slevu 100Kč na váš další nákup. Slevu uplatníte zadáném kódu YXCYXC.