Jak to funguje?
Automatické označování neplatných příjemců
Pokud se zpráva nedaří opakovaně doručovat s cílem zvýšit poměr doručitelnosti zpráv a jejich výkonu
SMS capping
Automatické omezení počtu sdělení, které příjemce může dostat v nastaveném intervalu
Správa OPT-OUT
Odhlášení marketignových sdělení nebo celkové odhlášení z příjmu SMS
Připraveno pro GDPR
Včetně hlídání platnosti souhlasu nebo práva na zapomnění
A/B testování
Vlastní nástroje na měření návštěvnosti cílové landing page
A/B testování
Vlastní nástroje na měření návštěvnosti cílové landing page
Kombinace segmentů
Pokročilé možnosti možnosti jako: vyloučit z rozesílky ta telefonní čísla, která byla součástí jiné rozesílky apod.
Brandovaný OPT-OUT
Vytváření brandovatelné OPT-OUT landing page nebo odhlášení formou SMS či telefonního hovoru
Whitelabel
SmsManager lze provozovat také jako whitelabel řešení
Schvalování
Systém pro schvalování kampaní od koncového klienta
Oddělené účty pro každého klienta
Agenturní účty
Sdílející agenturní cenové podmínky
Report účtu
Oddělený souhrný reporting každého klienta
Report kampaní
Každá kampaň má vlastní report obsahující přehled doručitelnosti i nákladů
Speciální agenturní péče
Know-how
Sdílení know-how pro fungující SMS marketing
Workshopy
Školení obsluhy našeho systému včetně představování nových funkcí nebo doporučení
SLA
SLA, hotline a garance reakční doby při emailovém kontaktu