Přeskočit na hlavní obsah

SmsManager jako AdWords nebo Sklik, ale pro

SMS kampaně

Jak to funguje?

Automatické označování neplatných příjemců

Pokud se zpráva nedaří opakovaně doručovat s cílem zvýšit poměr doručitelnosti zpráv a jejich výkonu

SMS capping

Automatické omezení počtu sdělení, které příjemce může dostat v nastaveném intervalu

Správa OPT-OUT

Odhlášení marketignových sdělení nebo celkové odhlášení z příjmu SMS

Připraveno pro GDPR

Včetně hlídání platnosti souhlasu nebo práva na zapomnění

A/B testování

Vlastní nástroje na měření návštěvnosti cílové landing page

A/B testování

Vlastní nástroje na měření návštěvnosti cílové landing page

Kombinace segmentů

Pokročilé možnosti možnosti jako: vyloučit z rozesílky ta telefonní čísla, která byla součástí jiné rozesílky apod.

Brandovaný OPT-OUT

Vytváření brandovatelné OPT-OUT landing page nebo odhlášení formou SMS či telefonního hovoru

Whitelabel

SmsManager lze provozovat také jako whitelabel řešení

Schvalování

Systém pro schvalování kampaní od koncového klienta

Oddělené účty pro každého klienta

Agenturní účty

Sdílející agenturní cenové podmínky

Report účtu

Oddělený souhrný reporting každého klienta

Report kampaní

Každá kampaň má vlastní report obsahující přehled doručitelnosti i nákladů

Speciální agenturní péče

Know-how

Sdílení know-how pro fungující SMS marketing

Workshopy

Školení obsluhy našeho systému včetně představování nových funkcí nebo doporučení

SLA

SLA, hotline a garance reakční doby při emailovém kontaktu