Brandované interaktivní zprávy RCS
Tento protokol pro zasílání zpráv rozšiřuje možnosti běžných SMS, jako je logo firmy, interaktivní obsah, sledování doručení, přečtení zpráv a další.

NESPRESSO
SmsManager je oficiálním RCS partnerem společnosti Google

Jak to funguje?
Vytvořte RCS profil
Vytvoříme RCS profil pro vaši firmu (vč. loga, barev atd.) a přihlásíme jej do Google Business Profile.
Schválení profilu
Každý profil musí být schválen Google a také konkrétním mobilním operátorem. To zajistíme za vás.
Hotovo!
Pomocí našeho API nebo webové administrace můžete začít odesílat mimo běžných SMS také interaktivní RCS zprávy.

Car Praha, s.r.o.

Car Praha, s.r.o.
V čem je RCS jiné?
SMS je součástí GSM sítí a je dostupné pro všechny mobilní telefony a operátory. | RCS je nový komunikační protokol, který funguje díky připojení k internetu bez závislosti na GSM (musí podporovat konkrétní operátor). |
SMS fungují na všech telefonech, které mají GSM signál | RCS fungují na telefonech s Android 10+ a iOS 18+ (dohromady cca 50% telefonů v ČR). Pro příjem zpráv musí být telefon připojen k internetu |
Zprávy jsou zobrazeny jen formou textu. Není možné sledovat otevření zpráv. | Zprávy mohou obsahovat interaktivní prvky, jako jsou tlačítka, obrázky, video a další. Lze sledovat doručitelnost a přečtení zprávy. |
Používají nás tisíce firem. Přidejte se k nim i vy.
Text může být dlouhý klidně i 1000 znaků vč. diakritiky
Zprávy mohou obsahovat tlačítka a další interaktivní prvky
Automaticky odešleme SMS pokud příjemce nemá kompatibilní telefon
Nejčastější dotazy
Kde je možné RSC použít?
V současnosti nabízíme RCS ve spolupráci s operátorem T-Mobile Czech Republic pro doručování zpráv do této sítě.
Co když příjemce nemá RCS?
Pokud příjemce nemá RCS, zpráva bude odeslána přes SMS.
Jaká je cena za odesílání RCS?
Cena za odesílání RCS se liší dle typu zprávy. Lze zvolit jednoduchou zprávu (do 160 znaků), která je srovnatelná s cenou SMS. Lze také zvolit interaktivní zprávu (obrázek, tlačítka, video, atd.), která je o něco dražší. Další variantou je odeslání tzv. konverzační zprávy kde se platí za 1 konverzaci (až 24 hodin) a zprávy uvnitř konverzace jsou zdarma. Cena za konverzaci odpovídá ceně za 2x SMS.