Sdílené telefonní číslo
Pokud potřebujete, aby všechny příchozí zprávy mohli být přeposílány e-mailem nebo k nim měl přístup celý váš tým
Jak to funguje?
Připojte tel. číslo nebo své účty
Registrujte odesílatele, které chcete pro komunikaci se zákazníky používat (telefonní číslo pro SMS zprávy, Facebook Messenger, WhatsApp a další).
Přidělíme vám telefonní číslo
Telefonní číslo je virtuální mobilní telefonní číslo, které spolehlivě funguje v síti mobilního operátora.
Nastavení příjmu zpráv
Všechny zprávy vám přepošleme na jeden nebo více e-mailů. K potvrzovacím kódům se tak dostane snadno celý tým.
Ceník
Typ telefonního čísla | Cena |
---|---|
Přijatá SMS | 0 Kč / SMS |
Přijatá odpověď na odeslanou SMS | 0 Kč / SMS |
Virtuální mobilní telefonní číslo | 300 Kč / měs. (min. 12 měs.) |
Virtuální telefonní číslo pevné linky | 100 Kč / měs. (min. 1 měs.) |
Ceny jsou vždy uvedeny bez DPH.
Nejčastější dotazy
Jaké typy telefonních čísel jsou k dispozici?
Poskytujeme 2 základní typy telefonních čísel
Virtuální mobilní číslo: SIM karta fyzicky neexistuje, ale telefonní číslo je nerozeznatelné od běžného mobilního čísla (předvolba +420736).
Virtuální číslo pevné linky: běžné číslo pevné linky (předvolba +420222).
Jak funguje příjem a odesílání SMS z tel. čísla pevné linky?
Telefonní číslo pevné linky je připojené na naše cloudové rozhraní. Příjemce obdrží zprávu tak jako kdyby jste ji posílali z mobilního telefonu, ale odesílatelem je právě telefonní číslo pevné linky.
Výhodou je, že se na vaší stávající pevné lince nic nemění. Stále ji můžete využívat k příjmu hovorů i k volání, tak jako do teď.
Nevýhodou je, že tento typ čísla často není podporován aplikacemi třetích stran (např. Google, Facebook, banky atd.) a z těchto služeb na číslo pevné linky nelze odeslat zprávu.
Jaké jsou výhody virtuálního čísla?
Virtuální číslo je vhodné pro marketingové kampaně, reklamní zprávy, newslettery, SMS marketing, atd. ale i pro běžnou komunikaci se zákazníky.
Zákazníci mohou vždy odpovědět (na rozdíl od SMS, která má nastaveného textového odesílatele)
Vaše zprávy se v telefonu "nemíchají" s ostatními zprávami (např. od banky, různé newslettery, atd.)