Při příjmu SMS můžete nastavit celou řadu automatických akcí
Automatizujte zpracování příchozích SMS zpráv a reagujte na klíčová slova nebo konkrétní požadavky zákazníků.
Dostupné automatické akce
Přidat do seznamu příjemců
Použijete pokud chcete aby se příjemce zprávy přihlásil například k odběru novinek o nových produktech
Odebrat ze seznamu příjemců
Lze vhodně nakombinovat s předchozím příkladem použití a umožnit tak příjemci libovolně měnit témata o která má zájem
Přidat do kontaktů
Pokud využíváte výzvu ve smyslu "Odešlete SMS ve tvaru XY a přihlaste se k příjmu SMS". Nejčastěji používají obce a města pro svůj SMS rozhlas.
Odebrat z kontaktů
Mimo jiné také povinnost dle zákona o ochraně o osobních údajů
Odhlásit z příjmu SMS
Speciální typ zpracovávané odpovědi, která zaručí, že příjemci již nebude možné odesílat zprávy i např. po novém importu kontaktů
Odpovědět SMS zprávou
Použijte jako formu poděkování za kontaktování
Přeposlat odpověď na email
Každou přijatou zprávu přeposíláme na váš email. Ve výchozím nastavení zapnuto.
Přeposlat odpověď SMS zprávou
Pokud si chce šéf číst kopie příchozích SMS od zákazníků nebo potřebujete sdílet SMS s kolegy
Uložit odpověď jako data kontaktu
Skvělý způsob jak své SMS kontakty obohatit o emailové adresy nebo další údaje díky kterým lze lépe cílit
Ukázka 1: Automatické odhlášení
Odeslaná SMS nabízí možnost automatického odhlášení.
Ukázka 2: Automatická registrace
Na svém vyhrazeném telefonním čísle máte nastavené klíčové slovo "Registrace". Pokud jej odesílatel použije, automaticky ho přidáte do seznamu příjemců a zašlete děkovnou SMS.