Dotazování zákazníků na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou
+420 111 222 333
+420 444 555 666
Odesílejte automaticky SMS zákazníkům s dotazem na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou. Na základě jejich odpovědi lze automatizovaně odesílat další potvrzení, zprávy předat na další zpracování atd.
Poradíme vám jak na to
Import kontaktů
Lze nastavit automatický import telefonních čísel, které se dovolali na zákaznickou linku nebo se stali vašimi novými zákazniky.
Report
Mimo zpracování konkrétní "známky" máte k dispozici i celou konverzaci se zákazníkem a můžete reagovat na vše, co do SMS zprávy napíše.
Přizpůsobení
Celý proces lze velmi přizpůsobit konkrétním potřebám. Zákazníky můžete při neobdržení odpovědi motivovat slevovým kódem zaslaným v připomínací SMS nebo můžete nastavit odpověď pro každou známku, kterou obdržíte.