Přeskočit na hlavní obsah

Dotazování zákazníků na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou

+420 111 222 333

Dobrý den! pomozte nám prosím zvyšovat vaši spokojenost. Odpovězte na tuto sms a ohodnoťte přístup našeho zaměstnance při vašem posledním volání na naší zákaznickou linku. Využijte stupnici: 1 velmi spokojen až 5 nespokojen. Děkujeme.

3

Děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že vaše zkušenost nebyla lepší. Příjměte prosím slevu 100 Kč na váš další nákup. Slevu uplatníte zadáním kódu YXCYXC.

+420 444 555 666

Dobrý den! pomozte nám prosím zvyšovat vaši spokojenost. Odpovězte na tuto sms a ohodnoťte přístup našeho zaměstnance při vašem posledním volání na naší zákaznickou linku. Využijte stupnici: 1 velmi spokojen až 5 nespokojen. Děkujeme.

1

Děkujeme. Jsme rádi, že jste byli spokojeni. Posíláme vám kód na 100 Kč slevu pro váš další nákup. Slevu uplatníte zadáním kódu YXCYXC.

Odesílejte automaticky SMS zákazníkům s dotazem na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou. Na základě jejich odpovědi lze automatizovaně odesílat další potvrzení, zprávy předat na další zpracování atd.

Poradíme vám jak na to

Import kontaktů

Lze nastavit automatický import telefonních čísel, které se dovolali na zákaznickou linku nebo se stali vašimi novými zákazniky.

Report

Mimo zpracování konkrétní "známky" máte k dispozici i celou konverzaci se zákazníkem a můžete reagovat na vše, co do SMS zprávy napíše.

Přizpůsobení

Celý proces lze velmi přizpůsobit konkrétním potřebám. Zákazníky můžete při neobdržení odpovědi motivovat slevovým kódem zaslaným v připomínací SMS nebo můžete nastavit odpověď pro každou známku, kterou obdržíte.