Přeskočit na hlavní obsah

Dotazování zákazníků na jejich spokojenost nebo zkušenost se zákaznickou linkou

Poradíme vám jak na to

Import kontaktů

Lze nastavit automatický import telefonních čísel, které se dovolali na zákaznickou linku nebo se stali vašimi novými zákazniky.

Report

Mimo zpracování konkrétní "známky" máte k dispozici i celou konverzaci se zákazníkem a můžete reagovat na vše, co do SMS zprávy napíše.

Přizpůsobení

Celý proces lze velmi přizpůsobit konkrétním potřebám. Zákazníky můžete při neobdržení odpovědi motivovat slevovým kódem zaslaným v připomínací SMS nebo můžete nastavit odpověď pro každou známku, kterou obdržíte.

Ukázka implementace pro klienta

Od: +420 603 123 456

Dobrý den, pomozte nám prosím zvyšovat vaši spokojenost. Odpovězte na tuto sms a ohodnoťte přístup našeho zaměstnance při vašem posledním volání na naší zákaznickou linku. Využijte stupnici: 1 velmi spokojen až 5 nespokojen. Děkujeme.

3

Děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že vaše zkušenost nebyla lepší. Příjměte prosím slevu 100Kč na váš další nákup. Slevu uplatníte zadáním kódu YXCYXC.