SmsManager

Odesílání zpráv příjemcům, kteří používají Viber WhatsApp

Moderní odesílání zpráv, které může obsahovat diakritiku, obrázky a tlačítka.
Levněji a efektivněji než u klasických SMS.

Text může být dlouhý až 1000 znaků vč. diakritiky za stejnou cenu (tzn. 6x delší text než v SMS).

Velkou výhodou je možnost doplnit zprávu také o tlačítko jako například "Koupit", "Získat slevu" a další.

Nejlépe funguje, pokud se zpráva doplní také o obrázek nebo grafiku ukazující konkrétní produkt.

Vlastní logo odesílatele
Vlastní název odesílatele
Akční tlačítko pro zobrazení URL nebo vytočení tel. čísla
Text s délkou až 1000 znaků vč. diakritiky a smajlíků

Platí se pouze za doručenou zprávu. Odesílání na neexistující tel. čísla nebo čísla, která Viber nikdy nepoužívala nebo čísla, která již Viber nepoužívají není zpoplatněno.

Platí se pouze za doručenou zprávu a to jednotná cena dle země příjemce.

Pokud se zprávu nepodaří doručit na Viber, je odeslána klasická SMS zpráva.

Statistiky zobrazující počet zobrazení zprávy a počet odhlášených telefonních čísel z Viber aplikace.

Každý příjemce má možnost odmítnout příjem Vašich zpráv, případně se může kdykoliv odlásit přímo v prostředí aplikace

U vybraných kampaní se podařilo našim klientům mít 2-10x vyšší CTR než u SMS


Nejčastější otázky & odpovědi

Je možné dopředu zjistit, kdo z mých příjemců používá WhatsApp a kdo ne?
Ano. Z dodaného seznamu příjemců jsme schopni říci, jaké procento je zastihnutelné prostřednictvím sítě WhatsApp.

Kolik % zpráv je obvykle možné doručit jako WhatsApp zprávu?
Dle průzkumu, který jsme si nechali zpracovat používá komunikátor WhatsApp okolo 40-50% uživatelů smartphonu ve věku 20-40 let.

Je možné WhatsApp použít pro marketingové nebo reklamní zprávy?
Ne, WhatsApp vyžaduje aby kontakty explicitně souhlasili s příjmem zpráv na WhatsApp např. zaškrtnutím checkboxu na webu.


Kontaktujte nás Pro více informací