WhatsApp marketing a hromadné zprávy
V ČR používá WhatsApp více než 50% uživatelů smartphonu ve věku 20-40 let.
Nahraďte SMS a odesílejte zprávy příjemcům přímo do WhatsApp aplikace!
Jíme zdravě

BENUplus
Jak to funguje?
Propojte WhatsApp a SmsManager
Zajistíme za vás provoz telefonního čísla, na které bude nový WhatsApp Business profil registrován.
Připravte šablony pro rozesílání
Všechny zprávy, které jsou iniciované vámi (vaším WhatsApp Business účtem) mohou být odeslány jen ve formě předschválených šablon. Do těch je možné doplňovat dynamicky personalizované informace (jméno, číslo objednávky a další)
Hotovo!
Pomocí API nebo webové administrace můžete odesílat zprávy příjemcům přímo do WhatsApp aplikace. Pokud někdo z příjemců tuto aplikaci nepoužívá, dostane klasickou SMS.
Co je WhatsApp Business API?
WhatsApp Business aplikace je mobilní aplikace, kterou si firmy mohou stáhnout do mobilního telefonu a komunikovat v ní se svými zákazníky. Aplikaci si můžete stáhnout do svého mobilního telefonu a používat ji zdarma. | WhatsApp Business API & SmsManager je řešení pro větší firmy a nabízí hromadné odesílání zpráv vč. pokročilých možností automatizace. Za využití platíte přímo společnosti Meta a také SmsManager za provoz WhatsApp čísla a zpracování zpráv. |
Aplikace jen na jednom telefonu nebo na počítači | Sdílení účtu pro všechny vaše kolegy |
Možnost nastavit automatickou odpověď nebo odeslat zprávu pro max. 256 příjemců | Žádný limit na počet příjemců nebo odeslaných zpráv. Možnost nastavit různé šablony pro odesílání automatizovaných zpráv (např. po vytvoření objednávky atd.) |
Žádné možnosti integrace a napojení | Možnost odesílat zprávy přes API nebo pomocí napojení na MAKE, a další systémy |
Používají nás tisíce firem. Přidejte se k nim i vy.
Text může být dlouhý klidně i 1000 znaků vč. diakritiky
Zprávy mohou obsahovat tlačítka a další interaktivní prvky
Za cenu jedné zprávy získáváte možnost odeslat neomezeně dalších zpráv po dobu 24 hodin
Automaticky odešleme SMS pokud příjemce WhatsApp nepoužívá
Speciální typy konverzací
Transakční zprávy (Utility)
Zprávy iniciované WhatsApp profilem (firmou), informují o konkrétní probíhající transakci (objednávce, rezervace apod.) nebo informují zákazníka o tom jak transakce (objenávka) probíhá.
Ověření telefonního čísla (Autentizace)
Zprávy iniciované WhatsApp profilem (firmou), které umožňují ověřit telefonní číslo pomocí jednorázových přístupových kódů (během registrace účtu, obnovení účtu apod.).
Marketingové zprávy
Zprávy iniciované WhatsApp profilem (firmou), které slouží k propagaci produktu nebo služby. Například personalizovaná nabídka zákazníkům, kteří se v minulosti nakoupili.
Do této kategorie spadá také jakákoli zpráva iniciovaná WhatsApp profilem, která není autentizační, transakční nebo servisní zpráva (servisní zpráva je taková, která je psána přímo vaším supportem).
Bezplatné WhatsApp zprávy
Uživatelské zprávy
Vždy, když zákazník interaguje s vaším profilem, vytváří se konverzace s délkou až 24 hodin, v rámci které můžete zákazníkovi odesílat zprávy bez poplatku (netýká se marketingových šablon).
Konverzace, které začínají reklamou "Click to Whatsapp" a "Facebook Page Click-to-Action"
Všechny zprávy mezi WhatsApp profilem (firmou) a zákazníkem jsou po dobu 72 hodin zdarma, pokud zákazníci začnou konverzaci pomocí tlačítka v reklamách s proklikem na WhatsApp a nebo kliknutím na tlačítko na Facebook stránce.
Cena služby
Služba | Cena |
---|---|
Odesílání šablon | Dle ceníku společnosti Meta (WhatsApp) V našem ceníku najdete aktuální ceny dle ceníku Meta (WhatsApp) |
Odesílání zpráv | 0,10 Kč / zpráva (za každou odeslanou zprávu na WhatsApp Business API účtujeme tento poplatek) |
Ceny jsou vždy uvedeny bez DPH.
Nejčastější dotazy
Co když příjemce nemá WhatsApp?
Zpráva je účtována jen když příjemce WhatsApp používá. Pokud příjemce WhatsApp nepoužívá (nebo zprávu telefon příjemce neobdrží do stanoveného časového limitu) bude zpráva automaticky odeslána přes SMS.
Musím mít účet na WhatsApp?
Ne. Pokud chcete využívat WhatsApp Business API, je potřeba založit nový profil. Již existující telefonní číslo, které je již registrováno v aplikaci WhatsApp nelze využít.
Zařídíme pro vás nové telefonní číslo, které bude fungovat speciálně pro WhatsApp. Nicméně je potřeba mít aktivní Facebook účet (resp. Facebook Business Account)
Musím mít účet na Facebooku?
Ano. Je potřeba být registrovaný na Facebooku a mít firemní účet (Facebook Business Account).
Jak dlouho trvá zřízení služby?
Služba je zřízena okamžitě při aktivaci telefonního čísla. V případě vyčerpání kapacity služby může dojít k prodlevě.
Proč musím používat šablony zpráv?
WhatsApp hlídá, aby uživatelé aplikace nedostávali SPAM. Proto každá šablona, která je odesílána na uživatel WhatsApp musí mít schválený formát.
Kolik můžu mít šablon?
Ve svém účtu můžete mít i více než 100 šablon.
Jak dlouho trvá schválení šablony?
Šablony jsou obvykle schvalovány do několika desítek minut nebo hodin.