Tipy pro správný SMS marketing

SMS jsou interaktivní kanál

Zcela běžně se v reklamách setkáváme s "call-to-action" výrazy, které motivují konzumenty sdělení k vyvolání akce. Překvapuje nás, jak často v rámci SMS reklamy klienti používají pouze oznamovací věty s relativně vlažným sdělením. Doporučujeme: využijte interaktivitu, kterou mobilní telefon nabízí, například náš systém SMS manager umožňuje párovat k odeslaným zprávám odpovědi či je automaticky zpracovávat. To Vám umožňuje do zpráv např. vložit věty typu: "Pro objednání odepište" (srovnejte míru interakce např. s letáky)

Hromaná komunikace nebo komunikace s každým uživatelem?

Oboje. SMS zprávy umí krásně využít potenciál rychlého oslovení velké skupiny uživatelů stejně jako nabízejí osobitý prostředek ke komunikaci s každým uživatelem zvlášť. Příkladem může být například přání k narozeninám nebo k svátku, které se v ČR již tradičně děje prostřednictvím SMS zpráv. Věděli jste, že uživatelé rádi SMS zprávy také přeposílají? Obvzlášť pokud zpráva obsahuje nějakou slevu.

Máte otázku?