Jak spočítat ROI SMS kampaně
ROI SMS kampaně vám ukáže, zda vaše investice do marketingu přináší zisk. Stačí sledovat náklady a příjmy kampaně a použít jednoduchý vzorec.
ROI SMS kampaně vám ukáže, zda vaše investice do marketingu přináší zisk. Stačí sledovat náklady a příjmy kampaně a použít jednoduchý vzorec.
Chcete sledovat výkon svých SMS kampaní a zlepšit jejich výsledky? Propojení SMS dat s Google Analytics vám umožní:
SMS marketing má 98% míru otevření, což z něj činí jeden z nejúčinnějších kanálů pro komunikaci se zákazníky. Klíčem k úspěchu je stručnost, personalizace a správné načasování. Zde je 10 tipů, jak zlepšit své kampaně.
Doručení SMS ovlivňují operátoři, obsah zpráv a obecně také telefonní čísla (resp. jejich aktuálnost a správnost). Klíčem je správná validace kontaktů, optimalizace obsahu a výběr spolehlivého poskytovatele. Níže jsou hlavní příčiny problémů a rychlé tipy pro jejich řešení:
SMS marketing má až 98% míru otevření. Jak toho využít? Tento checklist vás provede klíčovými kroky pro vytvoření úspěšné kampaně.
Chcete zvýšit míru otevření SMS zpráv? Tady je rychlý přehled 7 klíčových strategií, které vám pomohou.
SMS nebo WhatsApp? Který komunikační kanál je lepší pro vaše podnikání?
Pro maximální efekt vašich kampaní doporučujeme dodržovat osvědčené postupy, které respektují vaše zákazníky a optimalizují aktivity na výsledky. Zde je sedm klíčových tipů, které byste měli mít na paměti:
SMS marketing může být pro vaše podnikání zásadní změnou, nicméně je potřeba pečlivé plánování a provedení.
V dnešním digitálním světě je získání a udržení pozornosti zákazníků náročnější než kdy jindy (víte že, průměrná pozornost je okolo 8 sekund?).
Vyzkoušejte SMS marketing – nástroj, který využívá mobilní zařízení k doručení zpráv přímo do rukou vašich zákazníků.