Přeskočit na hlavní obsah

Příklady použití SMS v marketingu

· Jedna minuta čtení

E-commerce

Stav objednávek, odeslání zboží: Typickým použitím našich služeb je napojení na elektronické obchody, které získávají možnost informovat své zákazníky o průběhu obejdnávky případně o expedici zboží. Někteří naši klienti uvádějí, že se jim po implementaci SMS systému snížilo proceno nevyzvednutých zásilek.

Disco, music cluby

Informace o večerním programu: Návštěvníci hudebních klůbu se často rozhodují o večerním programu velmi impulzivně. Doporučujeme zasílat tyto informace právě v den konání Vaší akce.

Casina, Poker kluby

Informace turnajích: Aktuální stav turnajů (počet hráčů, garance) i to, zda je otevřena cash game (počet hráčů, povinné sázky) jsou informace, kvůli kterým hráči často jezdí přes celé město. Zvyšte návštěvnost svým klubů a kasín.

Zdravotnická zařízení (masáže, zubařské ordinace,...)

Objednávání klientů: Eliminujte klienty, kteří se i po objednání zapomenou dostavit.

Servisní střediska (auto-moto, IT,...)

Provedení oprav, vyzvednutí zásilky: Obvolávání klientů s informací o vyřízených opravách či reklamacích může být značně zdlouhavé a finančně nákladné. Vyzkoušejte odesílat SMS zprávy.

Soutěže, hry, ankety, hlasování

Okamžitá zpětná vazba: Mobilní telefon umožňuje okamžitě zákazníkům reagovat a tyto odpovědi automaticky zpracovávat. Vyzkoušejte náš systém, který Vám s tím pomůže.