Fronty odesílání
Pro odesílání zpráv se používají různé fronty k odeslání.
Reklamní zprávy (marketingové, promo)
Reklamní, marketingové nebo promo zprávy jsou takové, které přímo nesouvisí s již exisujícím obchodním případem. Jedná se například o obecnou či cílenou nabídku, která typicky zahrnuje nové zboží či upravené parametry zboží a služeb. U těchto zpráv se očekává, že není zásadní rychlost doručení. Obecná rychlost odesílání je sdílená a propustnost může být tedy nárazovně omezena v případě, že jiní klienti budou odesílat větší množství zpráv.
Kdy vybrat tento typ zprávy?
- Jakékoliv odesílání u kterého není důležitý čas doručení (stačí doručení v zadaný den).I když charakter zpráv nemusí být obchodní, tak v případě, že čas odeslání nehraje roli, doporučujeme odesílat jako promotional.
- Hromadné rozesílání obchodního charakteru (slevy, promo akce)
- Nabídka k probíhající zakázce umožňující dokoupení nebo přiobjedání služeb (pojištění, check-in upgrade)