SmsManager

Kontakty

  • Kontakty

    Telefonní číslo je základem každého kontaktu. Můžete doplnit jméno a příjmení v prvním i pátem pádě, název kontaktu a další parametry
  • Skupiny kontaktů

    Organizujte své kontakty do skupin, které fungují jako štítky. Konkrétní tel. číslo lze zadat pouze k jednomu kontaktu, ale ten může být zařazen do několika různých skupin
  • Rozdělení skupin

    Funkci rozdělení skupiny oceníte třeba při zkoušení různých variant textu: Vytvořte snadno několik menších skupin s konkrétním počtem příjemnců nebo procenty z původní skupiny
  • Vlastní parametry

    Každý kontakt může obsahovat také vlastní parametry, které pak můžete vložit do textu SMS. Typickým příkladem je oslovení, datum narození nebo PSČ.
  • Rozpoznání pohlaví

    Na základě vyplněného jména kontaktu umíme určit pohlaví a např. vyplnit parametr "oslovení" které bude dle jména kontaktu obsahovat "Vážená paní" nebo "Vážený pane". Úspěšnost rozpoznání je vyšší než 90%.
  • Import

    Při importu kontaktů automaticky odstraňujeme duplicity a normalizujeme telefonní čísla. Nemusíte proto řešit jejich formát. Zároveň s čísly můžete importovat i vlastní parametry (např. datum narození nebo slevový kód), které se ke kontaktům automaticky přiřadí
  • Import souborů

    Importovat můžete ve formátech CSV, XLS, XLSX, ODS, Numbers a další. Nebo zkuste rovnou copy&paste z tabulkového editoru
  • Opt-out

    Každý kontakt má možnost se snadno odhlásit z příjmu marketingových zpráv. Buď odepsáním STOP na přijatou zprávu nebo jinak (dle vlastního nastavení). Takovým příjemcům ale můžete stále posílat nemarketingové zprávy.
  • Blacklist

    Speciální skupina kontaktů u kterých máte jistotu, že na ně již nebudou odesílány zprávy.
  • Automaticky generované skupiny kontaktů

    Je možné vytvořit skupinu kontaktů, která se podle zadaných parametrů pravidelně automaticky plní: Dobrý příkladem je skupina "Více než 4 odeslané SMS za posledních 30 dní", díky které nebudete své kontakty spamovatSkvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Skore kvality kontaktů

    U každého kontaktu se počítá "skore kvality" které určuje míru doručitelnosti zpráv. Umožňuje vyřadit z odesílání ty kontakty, na které se dlouhodobě nedaří doručovatSkvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Hromadné akce

    Kontakty lze hromadně mazat či přesouvat mezi skupinami a neomezeně filtrovat dle jakéhokoliv atributu (datum vytvoření, datum odeslání poslední zprávy apod.)

Vytvoření nové SMS

  • Příjemci zprávy

    Můžete zadat libovolnou kombinaci kontaktů, skupin i konkrétních telefonních čísel
  • Odesílání dle parametrů

    Příjemce zprávy lze vložit dle nastavených vlastních parametrů (např. odesílat na kontakty s dnešním datem narození, s konkrétním PSČ apod.)
  • Kombinování skupin příjemců

    Pro každé rozesílání lze také vyloučit libovolný seznam příjemců (buď běžný existující nebo automaticky generovaný)Skvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Automatický výběr příjemců

    Chytrý výběr automaticky nabízí nejčastější nebo poslední vybrané příjemce. Tuto funkci oceníte pokud komunikujete pravidelně s vybranými příjemci
  • Našeptávání obsahu zprávy

    Nabízíme obsáhlou galerii stovek příkladů SMS zpráv, které můžete použít pro svou rozesílku
  • Emoji & diakritika

    Odeslané zprávy mohou být včetně diakritiky nebo se smajlíky
  • Šablony zpráv

    Každý text zprávy lze uložit jako šablonu. Šablony lze kombinovat mezi s sebou, tedy poskládat výsledný text z několika šablon
  • Import zpráv k odeslání

    Nemusíte jen importovat kontakty, můžete naimportovat kompletní zprávy včetně data odeslání a dalších parametrů. Díky tomu můžete snadno připravit odesílání zpráv na několik měsíců dopředu pomocí Excel souboru
  • Proměnné v textu SMS

    Součástí textu zprávy mohou být vlastní parametry (např. datum narození, oslovení jménem, PSČ ale i třeba slevový kód z importu apod.)
  • Viber & Facebook Messenger & Whatsapp

    Vybrané účty mohou odesílat také zprávy pro komunikátor VIBER či Facebook Messenger. Pro každou tuto síť lze nastavit upravený text zprávy a další parametry (obrázky, tlačítka)
  • Plánování odesílání

    Je možné nastavit datum a čas odeslání zprávy, a to včetně chytrého napovídání jako: odeslat následující pracovní den nebo odeslat začátkem příštího měsíce apod.
  • Rozepsané & schvalování

    Připravené rozesílání zpráv lze v kterékoliv fázi pojmenovat a uložit mezi rozepsané, které lze opakovaně zasílat, upravovat či kombinovat. Každý koncept může být schvalován další osobouSkvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Reporting kampaní

    Každá rozesílka může mít vlastní identifikátor, název a popisek. Podle těchto údajů se následně počítají statistiky doručitelnosti a další reportySkvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Automatická kontrola URL

    Webová administrace automaticky kontroluje vložené URL do textu zprávy (zda URL existuje, zda má nastavené měřící kódy a jaké vrací meta hlavičky pro iPhone Live Preview)
  • A/B testování

    Podpora pro pravé AB testování - na základě realtime údajů z Google Analytics umožňuje rozeslat několik variant textu na menší část příjemců a po několika hodinách určit úspěšnější variantu, která je rozeslána na zbývající příjemceSkvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Automatické akce

    Pokud to typ odesílání podporuje, lze nastavit automatické akce pro SMS odpověď: přidat do seznamu příjemců, odebrat ze seznamu příjemců, přidat do kontaktů, odebrat z kontaktů, odhlásit příjem SMS (=blacklist), poslat SMS odpověď, přeposlat odpověď na email, přeposlat odpověď v SMS, uložit odpověď jako vlastní parametr. Automatické akce mohou být spuštěny pro jakoukoliv odpověď nebo pro odpověď obsahující konkrétní klíčové slovo.

Příchozí SMS

  • Přeposlání zpráv

    Příchozí SMS mohou být automaticky přeposílány na e-mail nebo nastavenou URL
  • Online chat

    Pokud příjemce odpoví na vaši SMS, vždy se zobrazí odpověď i původní zpráva. Jedním kliknutím lze pak odeslat novou SMS a komunikovat tak s tel. číslem v reálném čase
  • Přečtené / Nepřečtené

    Příchozí SMS (i odpovědi) jsou označovány jako "nepřečtené" a "přečtené" pro snadnou organizaci příchozích SMS mezi více uživatelů.
  • Vlastní klíčová slova

    Na sdílených telefonních číslech lze zdarma registrovat klíčová slova pro spouštění vlastních akcí (přidání do kontaktů, odebrání apod.)
  • Vyhrazená telefonní čísla

    Nabízíme vyhrazená virtuální mobilní telefonní čísla pro příjem a odesílání zpráv ze svého telefonního čísla

Odesílání SMS

  • Přímé propojení

    SMS zprávy (tzv. High Quality) odesíláme výhradně z přímých propojení do sítí mobilních operátorů. Zprávy jsou tak odesílány nejvyšší možnou propustností s garancí dostupnosti (každou odeslanou SMS lze dohledat přímo u operátora pro ověření stavu)
  • Mezinárodní roaming

    Pro maximální pokrytí a zároveň skvělé ceny jsme propojeni s 5+ poskytovateli specializující se na regiony Asie, Jižní Ameriky, Jižní Evropy a Východní Evropy
  • Virtuální telefonní čísla

    Nabízíme také pronájem vyhrazených telefonních čísel, které existují pouze v síti operátora. Z toho čísla lze libovolně odesílat zprávy a přijímat na ně odpovědi
  • SIM hosting

    Odesílání zpráv z vlastního, již existujícího telefonního čísla je u nás možné díky službě SIM hosting. Vaši SIM kartu propojíme s naší skvělou administrací a zpřístupníme přes API veškeré příchozí i odchozí SMS
  • Textový odesílatel

    Zprávy mohou být odesílány z registrovaného textového odesílatele místo telefonního čísla. Příjmci se zpráva zobrazí tak, jako kdyby měl vaši firmu uloženou v telefonu

Uživatelské rozhraní

  • Dobíjení kreditu

    Veškeré služby nabízíme tak, aby byly okamžitě k dispozici. Stačí se registrovat a dobít si kredit
  • Fakturace

    Pro zákazníky odesílající více zpráv nabízíme také možnost zpětné fakturace (1x měsíčně) bez obav z vyčerpání dobitého kreditu
  • Podúčty

    Každý uživatel může mít založené podúčty, které mohou mít vlastní kredit či mohou sdílet kredit s hlavním účtem
  • Hlídání stavu kreditu

    Pokud kredit klesne pod nastavenou úroveň, upozorníme vás emailem
  • Okamžitá online platba

    Dobití kreditu je možné provést ONLINE platební kartou nebo platbou na naše bankovní účty u FIO či RB, kde je platba připsaná do 10 minut!
  • Automatické dobíjení kreditu

    Pokud kredit klesne pod 10 % dobité částky, je automaticky znovu navýšen na původní hodnotu. Nikdy vám nedojde kredit
  • Férové účtování SMS

    Ceny klesají všem uživatelům při odesílání většího počtu zpráv. Například: 1001. SMS zpráva v kalendářním měsíci je vždy levnější!

Statistiky

  • Přehled SMS

    Počet odeslaných i doručených zpráv po jednotlivých dnech. Včetně průměrné ceny SMS po jednotlivých dnech
  • Přehled kampaní

    Odesílání, které je označeno pomocí tzv. CustomID jsou ve statistikách počítány společně a vytvářejí tak přehled za jednotlivé kampaně (počty zpráv a ceny)Skvělé pro agentury nebo velké klienty
  • Přehled kontaktů

    Vývoj počtu odhlášených kontaktů nebo nových kontaktů

API

  • XML, HTTP nebo JSON

    Velmi jednoduché API umožňuje odesílat SMS jediným HTTP dotazem a výstup zasíláme ve formátu, který je pro vás nejpřijatelnější
  • Vysoká dostupnost

    API provozujeme na cloudové platformě Amazon Web Services z několika geograficky oddělených regionů
  • SLA

    V případě zájmu, podepisujeme s klienty SLA smlouvu zahrnující smluvní pokuty při nedostupnosti našich služebSkvělé pro agentury nebo velké klienty